Πλουμή - Παραγιουδάκης

Ερώτηση Λογιάδη για τους χιλιάδες απορριφθέντες εκπαιδευτικούς από τους πίνακες του ΑΣΕΠ, λόγω παραβόλου


Η κυβέρνηση επιλέγει συστηματικά να μην αίρει αυτόν τον άδικο αποκλεισμό των εκπαιδευτικών που απορρίφτηκαν από τους πίνακες του ΑΣΕΠ εξαιτίας του παραβόλου των 3 ευρώ, και δεν προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διορθώσει μια τεχνικού τύπου διαδικασία που αφορά τη λειτουργία ενός συστήματος, όπως επανειλημμένα τονίζει το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ν. Ηρακλείου «Δ. Θεοτοκόπουλος». 





Με αποτέλεσμα χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, που έχουν προσφέρει τα μέγιστα στη Δημόσια Εκπαίδευση, να είναι σε εξαιρετικά δεινή κατάσταση.

Παρά τις προσπάθειες που έχουν πραγματοποιηθεί όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα -κατάθεση επερωτήσεων και τροπολογιών στη Βουλή, παρεμβάσεις στα ΜΜΕ, συναντήσεις με το Υπ. Παιδείας και βουλευτές- από τη Διδασκαλική Ομοσπονδία και τους Συλλόγους, το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί από την κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία.

Ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος σε δημόσιες δηλώσεις πριν μερικούς μήνες είχε πει ότι έκανε σχετική εισήγηση , προκειμένου να αρθεί η αδικία του αποκλεισμού των εκπαιδευτικών από τους πίνακες των αναπληρωτών , λόγω του παραβόλου των 3 ευρώ. Συγκεκριμένα ανέφερε, πως έχοντας προβεί σε συζητήσεις με ιθύνοντες του ΑΣΕΠ βλέπει ως λύση και θα την πρότεινε στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, την εξής:
Nα δεχθεί το ΑΣΕΠ παράβολα που δεν καταχωρήθηκαν εξ αιτίας λαθών των Τραπεζικών καταστημάτων.
Για τις περιπτώσεις που το λάθος βαραίνει τον υποψήφιο, αυτός να αποκλείεται από τον Αξιολογικό Πίνακα μόνον όσον αφορά στον μόνιμο διορισμό και όχι στο μέρος που αφορά στην πρόσληψή του ως αναπληρωτής.
Αυτό βέβαια αν γίνει πράξη, σημείωσε πως θα ισχύσει από το νέο σχολικό έτος 2021-22, μιας και οι προσλήψεις αναπληρωτών (ο κύριος όγκος) για την τρέχουσα σχολική χρονιά έχουν πραγματοποιηθεί ήδη.









Ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

Προτίθεται η κυβέρνηση έστω και τώρα να δώσει λύσει στο ζήτημα των 12.000 και πλέον εκπαιδευτικών που απορρίφθηκαν από τους πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών λόγω παραβόλου, και με ποιον τρόπο;