Ο Φ. Λαμπρινός στο «Ν. Καζαντζάκης»: Μέχρι να γίνει το νέο αεροδρόμιο οφείλουμε να προσέξουμε το παλιό


Συνάντηση με τη διοίκηση και στελέχη του αεροδρομίου «Ν. Καζαντζάκης» πραγματοποίησε ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Φ. Λαμπρινός. Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αερολιμενάρχης κ. Γιώργος Πλιάκας, καθώς και εκπρόσωποι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και των ΔΣ των συλλόγων των εργαζομένων.




Αρχικά, ο κ. Πλιάκας στάθηκε στη μεγάλη δυναμική του αεροδρομίου Ηρακλείου, το οποίο σημειωτέον είναι το τελευταίο από τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας που παραμένει υπό τον έλεγχο του Δημοσίου και στάθηκε στις 8 εκατομμύρια αφίξεις επιβατών το χρόνο που αντιστοιχούν περίπου στο μισό των αφίξεων του «Ελ. Βενιζέλος».

Στη συνέχεια, ο κ. Λαμπρινός άκουσε με έκπληξη τον κ. Πλιάκα και τους λοιπούς παρευρισκόμενους να εκθέτουν τα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζει η καθημερινή λειτουργία του «Ν. Καζαντζάκης», το οποίο εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί για 4-5 χρόνια ακόμα. Ο κ. Πλιάκας στάθηκε σε τρία μεγάλα προβλήματα: Πρώτον, στο γεγονός ότι το αεροδρόμιο δεν έχει «μπάτζετ», αλλά ούτε και ταμείο. Όλα τα έσοδά του αποδίδονται στο Δημόσιο και πρέπει να μεσολαβήσουν χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε δαπάνη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές να υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποκατάσταση ζημιών και βλαβών στον εξοπλισμό και τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου, με αποτέλεσμα να αμαυρώνεται η εικόνα του στα μάτια των επισκεπτών. Δεύτερον, στις γερασμένες υποδομές του αεροδρομίου και, τρίτον, στην αποψίλωση του αεροδρομίου από προσωπικό, αφού εδώ και πολλά χρόνια δεν γίνονται προσλήψεις και οι εργαζόμενοι κάθε χρόνο λιγοστεύουν λόγω των συνταξιοδοτήσεων.

Στην τοποθέτησή του, Ο Φ. Λαμπρινός συνεχάρη τη διοίκηση και τους εργαζόμενους για τις υπεράνθρωπες προσπάθειές τους χάρη στις οποίες το αεροδρόμιο παραμένει λειτουργικό και ασφαλές. Τόνισε ότι η εικόνα του αεροδρομίου είναι ζήτημα αξιοπρέπειας για το Ηράκλειο κι ότι η Πολιτεία οφείλει άμεσα να κάνει κινήσεις ώστε η κατάστασή του να βελτιωθεί. Είναι προφανές, σημείωσε ο κ. Λαμπρινός, ότι στα 4-5 χρόνια που θα μεσολαβήσουν μέχρι να λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο θα πρέπει το «Ν. Καζαντζάκης» να λειτουργεί άψογα.