Κραυγή αγωνίας από ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων της Κρήτης που καλούνται να επιστρέψουν προκαταβολές που είχαν δεχθεί από τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού.
--> Ψάχνεις τον ιδανικό αφυγραντήρα; Στην Di Babbo Climatecnica σε περιμένουν τα καλύτερα μοντέλα των κορυφαίων εταιρειών!
Τον δικό τους Γολγοθά ανεβαίνουν αυτές τις μέρες οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων της Κρήτης.
Δεν είναι μόνο το ότι η φετινή τουριστική χρονιά δείχνει να συρρικνώνεται σε διάρκεια (2-3 μήνες υπολογίζεται κι αυτό στην καλύτερη περίπτωση), είναι και το γεγονός ότι πολλοί ξενοδόχοι καλούνται να επιστρέψουν προκαταβολές που είχαν δοθεί από τους τουριστικούς πράκτορες, για κρατήσεις δωματίων της σεζόν 2020. Οι ξενοδόχοι όμως, όπως συνηθίζεται, αξιοποίησαν αυτές τις προκαταβολές για την κάλυψη διαφόρων αναγκών στα καταλύματά τους κατά τη διάρκεια του χειμώνα – πχ σε εργασίες ανακαίνισης και βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών – και πλέον αδυνατούν να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται.
Ιδιοκτήτες ξενοδοχείων της πόλης του Ηρακλείου, τουριστικών περιοχών όπως είναι η Χερσόνησος και τα Μάλια, καθώς και συγκροτημάτων ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων σε όλο το νομό Ηρακλείου που έχουν βρεθεί σε δεινή οικονομική θέση, ζητούν να υπάρξει κρατική μέριμνα το συντομότερο, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας αποτελεσματικός μηχανισμός στήριξης τόσο των τουριστικών καταλυμάτων, όσο και της ευρύτερης τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Παράλληλα, θέτουν και το ζήτημα της επιστροφής ΦΠΑ από επενδυτικές δραστηριότητες προηγούμενων χρόνων, κάτι που αν γίνει με γρήγορες διαδικασίες, θα δώσει σημαντική ανάσα. Πρόκειται άλλωστε για δικά τους χρήματα.
Το σύνολο του κλάδου του τουρισμού άλλωστε, πλήττεται καίρια από τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας, με το αντίκτυπο στην εθνική μας οικονομία να είναι τεράστιο.