Με κοινή Κοινοβουλευτική Αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι τρεις Βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Χάρης Μαμουλάκης, Σωκράτης Βαρδάκης και Νίκος Ηγουμενίδης, με αφορμή δύο επιστολές του ΤΕΕ/ΤΕΑΚ, θέτουν δύο πολύ σημαντικά ζητήματα: την ανάγκη επανεξέτασης της κατάργησης μαθημάτων καθώς και την ανάγκη δημιουργίας περισσότερων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.
--> Ψάχνεις το ιδανικό κλιματιστικό για τις δικές σου ανάγκες; Στην Di Babbo Climatecnica σε περιμένουν τα καλύτερα μοντέλα των κορυφαίων εταιρειών!
Στην πρώτη επιστολή επισημαίνεται η ανάγκη να επανεξετάσει η Υπουργός την κατάργηση από το πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου μαθημάτων, όπως το «Γραμμικό και Ελεύθερο Σχέδιο», «Ερευνητικές δημιουργικές δραστηριότητες», «Γεωλογία-Διαχείριση Ειδικών Πόρων». Η διδασκαλία αυτών των μαθημάτων, όχι μόνο δεν έπρεπε να καταργηθεί, αλλά έπρεπε να ενισχυθεί περαιτέρω καθώς δίνουν τα απαραίτητα εφόδια στον απόφοιτο Γενικού Λυκείου στην προσπάθεια του να ενταχθεί παραγωγικά στη σύγχρονη και αποτελούν τα μόνα μαθήματα τεχνικής παιδείας στη γενική εκπαίδευση.
Στη δεύτερη επιστολή προτείνεται η ανάγκη εκσυγχρονισμού και επικαιροποίησης του προγράμματος σπουδών του τομέα των τεχνικών ειδικοτήτων ώστε να συμβαδίζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις ανάγκες της αγοράς. Συγκεκριμένα προτείνεται η δημιουργία περισσότερων ειδικοτήτων στον Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος & Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού, όπως οι εξής: Τεχνικός κατασκευών και διαχείρισης έργων, Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής, Τεχνικός Αποκατάστασης, Συντήρησης και Μόνωσης Κτηρίων.
Οι τρεις Βουλευτές επισημαίνουν τα παραπάνω στην Υπουργό Παιδείας και ζητάνε να ενημερωθούν για τις σχετικές ενέργειες στις οποίες θα προβεί.
Στη δεύτερη επιστολή προτείνεται η ανάγκη εκσυγχρονισμού και επικαιροποίησης του προγράμματος σπουδών του τομέα των τεχνικών ειδικοτήτων ώστε να συμβαδίζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις ανάγκες της αγοράς. Συγκεκριμένα προτείνεται η δημιουργία περισσότερων ειδικοτήτων στον Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος & Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού, όπως οι εξής: Τεχνικός κατασκευών και διαχείρισης έργων, Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής, Τεχνικός Αποκατάστασης, Συντήρησης και Μόνωσης Κτηρίων.
Οι τρεις Βουλευτές επισημαίνουν τα παραπάνω στην Υπουργό Παιδείας και ζητάνε να ενημερωθούν για τις σχετικές ενέργειες στις οποίες θα προβεί.