Πλουμή - Παραγιουδάκης

Έναρξη λειτουργίας εφαρμογής ηλεκτρονικών αιτήσεων e-tap

Ο Δήμος Ηρακλείου ανακοινώνει την έναρξη δοκιμαστικής λειτουργίας της εφαρμογής ηλεκτρονικών αιτήσεων e-tap, μέσω της οποίας θα υπάρξει απλοποίηση της διαδικασίας κατάθεσης των αιτήσεων, περιορισμός της φυσικής παρουσίας του δημότη στην υπηρεσία, εύκολη πρόσβαση στο αρχείο ακινήτων, καθώς και εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων.







Μέσω της εφαρμογής ο δημότης μπορεί να υποβάλει αίτηση για:

-Βεβαίωση Μη Οφειλής ΤΑΠ (χρησιμοποιείται σε συμβολαιογραφικές πράξεις όπως αγοραπωλησία ακινήτου, γονική παροχή, σύσταση οριζόντιας ιδιοκτησίας ή στο κτηματολόγιο)

-Θεωρημένη Υπεύθυνη Δήλωση Καταναλωτή για νέα ηλεκτροδότηση (εργοταξιακή ή κανονική παροχή)

-Μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές ρεύματος όπως διακοπή σύνδεσης, αλλαγή χρήσης, αλλαγή καταναλωτή, διαχωρισμό, επανασύνδεση κ.α.

-Μεταβολή των τετραγωνικών μέτρων σε ακίνητο λόγω τακτοποίησης, νέας οικοδομικής άδειας κ.α.

-Απαλλαγή από δημοτικά τέλη λόγω αναπηρίας ή πολυτεκνίας.

-Επανέκδοση εγγράφου που έχει πάρει στο παρελθόν και έχει λήξει.

Η εφαρμογή e-tap βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Δήμου Ηρακλείου www.heraklion.gr ή στον σύνδεσμο www.heraklion.gr/e-services/town-planning/e-tap.

Την αίτηση μπορεί να υποβάλλει ο ιδιοκτήτης του ακινήτου χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxisnet. Εάν οι ιδιοκτήτες είναι περισσότεροι μπορεί να κάνει αίτηση μόνο για τον εαυτό του ή να συμπεριλάβει στην ίδια αίτηση και άλλα άτομα που εκπροσωπεί, ενώ υπάρχει η δυνατότητα η αίτηση να αποθηκευτεί προσωρινά και να γίνει οριστική υποβολή αργότερα.

Ο δημότης θα ενημερώνεται για τον αριθμό πρωτοκόλλου που λαμβάνει η αίτηση του και θα παρακολουθεί την εξέλιξη της, ενώ θα λαμβάνει τα έγγραφα που αιτήθηκε σε ηλεκτρονική μορφή.

Σε δήλωση της η Αντιδήμαρχος Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών Μαρία Καναβάκη ανέφερε: «Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή είναι ένα συνεχές ζητούμενο για τον Δήμο Ηρακλείου και μια βασική προτεραιότητα του Δημάρχου Βασίλη Λαμπρινού. Στόχος μας είναι η απλοποίηση της διαδικασίας κατάθεσης των αιτήσεων καθώς και ο περιορισμός της φυσικής παρουσίας των δημοτών στην υπηρεσία. Ευχαριστώ θερμά τα στελέχη του Δήμου που εργάστηκαν για να ξεκινήσουμε τη λειτουργία αυτής της εφαρμογής και ιδιαίτερα του Τμήματος Ακίνητης Περιουσίας για τις υπηρεσίες τους, οι οποίες συμβάλουν στη συνεχή αναβάθμιση και βελτίωση του ».

Από την πλευρά του ο Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Ψηφιακού Μετασχηματισμού & Τουρισμού Γιώργος Σισαμάκης τόνισε: «Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και μέσα από το ηλεκτρονικό e-tap, ο Δήμος έρχεται πιο κοντά στους Δημότες καθώς μπορούν να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα περιορίζοντας το χρόνο αλλά και το κόστος της συναλλαγής τους. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να ψηφιοποιήσουμε το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου αξιοποιώντας όλα τα τεχνολογικά εργαλεία που προσφέρονται, κάνοντας το Δήμο Ηρακλείου ένας από τους πιο ισχυρά ψηφιακούς Δήμους της χώρας».