Οι δημοσιογράφοι – μεταξύ άλλων από μεγάλα μέσα μαζικής ενημέρωσης της έτερης Μεγαλονήσου όπως Antenna και Alpha Media Group – και οι influencers, συνοδευόμενοι από την Δ/ντρια Μάρκετινγκ της TUS Airways κυρία Κική Χάιδα, ξεναγήθηκαν στο σύντομο διάστημα της διαμονής τους στην ευρύτερη περιοχή του Ηρακλείου και όχι μόνον, προκειμένου να διαφημίσουν στην Κυπριακή τουριστική αγορά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης, όσον αφορά στον χειμερινό τουρισμό αλλά και τον τουρισμό πόλεως (city break).
Από το Οροπέδιο Λασιθίου ως την Πλάκα της Ελούντας, από τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού ως το ιστορικό Αρκάδι, από την παλιά πόλη του Ρεθύμνου ως το χριστουγεννιάτικο Ηράκλειο οι φιλοξενούμενοι Κύπριοι αδελφοί απόλαυσαν τη φύση, τα μνημεία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, επισκέφθηκαν μουσεία και ενημερώθηκαν για τις ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα, καθώς και την πληθώρα των επιλογών για αγορές (shopping) σε παραδοσιακά χειροποίητα είδη και προϊόντα, αλλά και σε είδη πολυτελείας.
Στη διάρκεια της παραμονής τους πρόβαλλαν μέσα από τις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις εμπειρίες που βίωσαν και αναχώρησαν καταγοητευμένοι από τις ομορφιές και τη φιλοξενία της Κρήτης. Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κρήτης κος Κυριάκος Κώτσογλου δήλωσε σχετικά: «Και μόνο στα μάτια και τα χαμόγελα των φιλοξενούμενων μας φαίνεται ότι δεν τους φερόμαστε απλά ως επισκέπτες αλλά ως φίλους πραγματικούς. Έτσι μας αποχαιρετούν και έτσι γίνονται πρεσβευτές της Κρήτης, παντού!»